loading...
خبرها 139
admin بازدید : 78 1394/12/01 نظرات (0)
  • جای توروتنگ کردم؟؟ - fun20.ir

    www.fun20.ir/fun/15853

    جای توروتنگ کردم؟؟ - فان20|پست های فیسبوکی,اس ام اس,جوک,جک,جوک جدید,عاشقانه

  • به سلامتی روزی که اسمم بیاد رولب رفیقام... پوزخند …

    www.wisgoon.com/pin/12043591

    خودت بمیری مگه من جای توروتنگ کردم؟؟:))))) 23 ساعت پیش . طنز .

  • مگ فان 643 - funmagazine.ir

    funmagazine.ir/index.php/msg/643

    خودت بمیری مگه من جای توروتنگ کردم ...

  • alighasemilosamigos - Instagram Post

    www.lakako.com/post/1184807995531635567

    ... وماهنوز بنز سوار می شیم..چیه فک کردی می خوام بمیرم؟؟مشتى مگه من جای توروتنگ کردم؟؟😂😂 ...

  • پروفایل ☂ E҉R҉F҉@N҉☂ - delaramchat.org

    www.delaramchat.org/profile/12565

    ... پراید سوار می شیم.. چیه فک کردی می خوام بمیرم؟؟ خودت بمیری مگه من جای توروتنگ کردم ...

  • شوخی‌های جالب شبکه‌های اجتماعی (127) - Bartarinha.IR ...

    www.bartarinha.ir/fa/news/212859/شوخی‌های جالب...

    خودت بمیری مگه من جای توروتنگ کردم ...

  • دهکده طلایی

    www.nemone-2001.blogfa.com

    پرسپولیسی های عزیز همین که تو لیگ موندید جای ... میخوام بمیرم؟مگه جای توروتنگ کردم!!! ...

  • مگ فان - پیام متنی

    funmagazine.ir/index.php/msg/text

    انقدر ذوق داشتم با پای شیکسته بلند شدم ازش تشکر کردم ... خودت بمیری مگه من جای توروتنگ کردم؟؟

  • Ahad Ezati - Google+

    https://plus.google.com/106700957897831128802

    خودت بمیری مگه من جای توروتنگ کردم ...

  • به پسر دیوونه

    pesare-divoone.blogfa.com

    خودت بمیری مگه من جای توروتنگ کردم ... البته منو که کسی دوست نداره در حد تئوری عرض کردم :| ...

  • جیگیلی♥☻☻

    www.manjigili.blogfa.com

    خودت بمیری مگه جای توروتنگ کردم؟؟؟:| [ شنبه بیست و ششم بهمن ۱۳۹۲ ] [ 22:43 ] [ z.sh ] [ ]..... سرم ...

  • دختره پست گذاشته - fun20.ir

    www.fun20.ir/fun/11464

    faezeh - از ما هم سه چهار روزه قطعفکر کردم فرکانسش عوض شدهولی خب خدایی آهنگ ... جای توروتنگ کردم ...

  • wisgoon - ویسگون - مطالب مورد علاقه ↻ســـSaraــارا↻

    www.wisgoon.com/Sara.M.2015/likes

    wisgoon what is going on, social image sharing شبکه اجتماعی ویسگون

  • مطالب جالب و جدید شبکه های اجتماعی 21 خرداد 1394

    patoghiha.ir/post/294/لینک Ã...

    اس ام اس جدید خرداد 94,اس ام اس خنده دار,استاتوس,استاتوس باحال,لطیفه باحال,جدیدترین جک های ...

  • اخبار بهبهان | شوخی‌های جالب شبکه‌های اجتماعی (127)

    www.behbahan-news.ir/article/55564526562632.html

    خودت بمیری مگه من جای توروتنگ کردم ...

  • شوخی های جالب و خنده دار شبکه های اجتماعی 21 خرداد …

    www.facekal.com/post/1576

    شوخی های جالب و خنده دار شبکه های اجتماعی 21 خرداد ماه 1394,شوخی های جالب و خنده دار شبکه های ...

  • Baran7372 - baran - شبکه اجتماعی وزین فیس نما

    facenama.com/Baran7372

    بازديد از اين صفحه 603 بازديد; جنسیت زن - مجرد; تاریخ تولد 1373/01/05; میزان تحصیلات ليسانس; محل ...

  • جوک های خنده دار خفن جدید لاین و واتس آپ - مجله …

    www.abartazeha.ir/news/48657/جوک-های-خنده-دار-خفن...

    خودت بمیری مگه من جای توروتنگ کردم ... من رفتم در رو باز کردم, بنده خدا میخواس سکته کنه!

  • شوخی های جالب و خنده دار شبکه های اجتماعی 21 خرداد …

    www.doostiha.ir/1394/03/21/استاتوس-باحال-و-جوک...

    خودت بمیری مگه من جای توروتنگ کردم ... جای نگرانی و ناراحتی نداره، راهی هست که همه آقایون یه ...

  • جوک جدید - sms-inbox.ir

    sms-inbox.ir/جوک-جدید.html?start=333

    خودت بمیری مگه من جای توروتنگ کردم ...

  • جواد نکونام:امیدوارم هواداران ما را ببخشند/ورزشگاه را …

    www.khabaronline.ir/detail/285997

    جواد نکونام:امیدوارم هواداران ما را ببخشند/ورزشگاه را پس از هماهنگ کردن با کادر فنی ترک کردم

  • روزی بیاد - smartbloger.ir

    smartbloger.ir/tag/روزی+بیاد

    با سردی پائیز حس كردم جای خالیت را ... خودت بمیری مگه من جای توروتنگ کردم؟؟منبع: ...

  • dost pesare khoshgel az urmia - smartbloger.ir

    smartbloger.ir/search/dost+pesare+khoshgel+az+urmia

    با سامانه قدرتمند آتریم خبر هارا پیش از همه دریافت کنید

  • حاشیه: دختران جوان طرفدار احسان علیخانی اینبار در …

    khabareno.com/fa/news/35515/...

    حال کردم استفراق باخت ... جای توروتنگ کردم به کوری چشمت نمیرم برمردم ازارمعرکه لعنت

  • pesare-divoone-ba.musicreader.ir - به پسر دیوونه

    pesare-divoone-ba.musicreader.ir

    اخبار موزیک ریدر : با سامانه قدرتمند کراول بلاگ پیش از بقیه مطالب جدید را مشاهده کنید و بروز ...

  • دخترایرانی

    iranigirl20.blogfa.com

    حرفــــ هایم نمی دانم چــــرا به جای ... بمیرم؟؟؟!مگه جای توروتنگ کردم ...

  • بیا با هم بخندیم - flashkhor.com

    www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=232852

    خودت بمیری مگه من جای توروتنگ کردم ... من رفتم در رو باز کردم, بنده خدا میخواس سکته کنه!

  • هنوز برگ ، سوار حرف اول باد استکوروش آقا مجیدی | …

    tafrih7-rzb.web.sazernews.in/list/...

    هنوز ذهنم درگیر چشمان سیاه آیدا در "سمفونی مردگان" است. تا سوار می شوم و در را می بندم، ماشین ...

  • هادی نوروزی | مرگ “هادی نوروزی” کاپیتان پرسپولیس

    namnak.com/21252-فوت-ناگهانی-هادی-نوروزی.html
    • 4.4/5
    • 1.6K RATINGS

    حتی با دختر هادی هم صحبت کردم. ... وارد شد بهمون جای خالیش همیشه ... توروتنگ کرده ...

  • فکرشو بکن | داورنیوز

    clash-of-clans98-rzb.web.safernews.in/list/فکرشو+بکن.html

    جای خالیت احساس میشه ، خیلی زیاد ، بیشتر از اون جای ... خودت بمیری مگه من جای توروتنگ کردم ...

  • ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 312
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 112
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 192
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 435
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 630
  • بازدید ماه : 4,328
  • بازدید سال : 15,934
  • بازدید کلی : 98,618