loading...
خبرها 139
admin بازدید : 101 1394/11/30 نظرات (0)
  • فاتحه دلتو بخون - fun20.ir

    www.fun20.ir/fun/5094

    فاتحه دلتو بخون - فان20|پست های فیسبوکی,اس ام اس,جوک,جک,جوک جدید,عاشقانه

  • سعید تنها لیست فعالیت های من

    www.cloob.com/profile/activity/listmy/username/sana7076/showtype/...

    طرف قیافش شبیه دورخیزه الاغه بعد اومده نوشته: قبل زل زدن تو چشای من، فاتحه دلتو بخون!!!

  • wisgoon - ویسگون - فاتحه ی دلتو بخون بعد به چشم …

    www.wisgoon.com/pin/11176654

    فاتحه ی دلتو بخون بعد به چشم من زل بزن.... منوی کاربری

  • maryam-ar0079 - maryam - شبکه اجتماعی وزین فیس نما

    facenama.com/maryam-ar0079

    قبل از اينكه تو چشاي نازم زل بزني فاتحه دلتو بخون هه

  • wisgoon - ویسگون - قبل از ذول زدن به چشمام فاتحه دلتو بخون

    www.wisgoon.com/pin/11326079

    قبل از ذول زدن به چشمام فاتحه دلتو بخون هه

  • شبکه اجتماعی وزین فیس نما

    facenama.com/honey_raingirl

    از ساعت 4:15 دقیقه تا 5:50 دقیقه بامداد ، سایت به دلیل پشتیبان گیری از دسترس خارج میشود.

  • بازی های کودکی :: تـــوفانی از خنده :)

    2funny.ir/post/بازی-های-کودکی

    دختره قیافش شبیه بقیه پول گوجه هس!!! بعد اومده نوشته قبل از زل زدن تو چشای من فاتحه دلتو بخون

  • dash-_-saeid: قبل-زل-زدن-چشمای-یه-"شهریور"ماهی-فاتحه-دلتو ...

    www.facebax.com/view/post:213648-قبل از زل زدن به...

    قبل از زل زدن به چشمای یه "شهریور"ماهی فاتحه دلتو بخون !

  • اس ام اس های مربوط به فاتحه

    www.copypastekon.ir/sms/tag/فاتحه

    بعد اومده نوشته قبل از زل زدن تو چشای من فاتحه دلتو بخون ... کصافططط، درست فاتحه بخون :))

  • بخون | جستجو | لنگرنت

    www.langarnet.ir/list/بخون.html

    طرف عصبانی شدگفت:بابا فاتحه که بلدی بخون ... قبل زل زدن تو چشای من، فاتحه دلتو بخون!!! ...

  • قبل از زل زدن به چشای یک مردادی

    naminews.ir/قبل-از-زل-زدن-به-چشای-یک-مردادی...

    قبل از زل زدن ب چشم های یه مردادی فاتحه ی دلتو بخون یه ...

  • مردادی که باشی ، اس ام اس برای مرداد ماهی ها

    puch.ir/فقط-یه/فقط-یه-مرداد-ماهی/4251

    قبل از زل زدن به چشمای یه مرداد ماهی … فاتحه دلتو بخون …:: موضوعات مرتبط : مرداد ماهی که باشی ...

  • طنز نوشته های کوتاه جدید و جالب (14)

    www.beytoote.com/fun/comic-subject/short-humor14-interesting.html

    بعد اومده نوشته: قبل زل زدن تو چشای من، فاتحه دلتو بخون!!!...

  • دختره قیافش شبیه بقیه پول ماسته بعد پست …

    www.namasha.com/v/h4dMFOC7

    دختره قیافش شبیه بقیه پول ماسته بعد پست گذاشته هر وقت عکس منو دیدی فاتحه دلتو بخون

  • طنز29 | طرفداری

    www.tarafdari.com/کاربران/متن/390540/طنز29

    بعد اومده نوشته: قبل زل زدن تو چشای من، فاتحه دلتو بخون!!!...

  • آفتاب ایران - آبانی ها...!

    aftabir.mihanblog.com/post/764

    میگن تو چشـ ما آبانیا ک نیگا کردی،فاتحه دلتو بخون ینی اصن خود شیفته تر از ماها پیدا نمیشه:|

  • جملات و عکسهای بامزه - rozanehonline.com

    www.rozanehonline.com/طنز-و-کاريکاتور/جملات-و...

    بعد اومده نوشته: قبل زل زدن تو چشای من، فاتحه دلتو بخون!!!...

  • ویتامین خنده linkahang

    behappy-rzb.linkahang.ir

    بعد اومده نوشته: قبل زل زدن تو چشای من، فاتحه دلتو بخون!!! . . .

  • مديونيد اگه فک کنيد من آدم تنبليم

    ice-cream.cofeblog.ir/post/754

    ‎بعد اومده نوشته: قبل زل زدن تو چشای من، فاتحه دلتو بخون!!! . . . اگه اعتماد ... مدیونید

  • جملات کوتاه و طنز بسیار جالب - ایران ناز

    www.irannaz.com/short-sentences-and-very-interesting-humor.html

    بعد اومده نوشته: قبل زل زدن تو چشای من، فاتحه دلتو بخون!!!...

  • مردادی ها » جامعه مجازی رازعشق - خانواده مجازی ایرانیان

    razeeshgh.ir/pages/1163

    جامعه ی مجازی راز عشق از فروردین ماه 91 کار خود را آغاز نمود و با یاری خداوند متعال و همکاری ...

  • جوک و لطیفه توپ خنده دار مهر ۹۳

    www.thtf.ir/جوک-و-لطیفه-توپ-خنده-دار-مهر-.html

    ختره قیافش شبیه بقیه پول گوجه هس!!!بعد اومده نوشته قبل از زل زدن تو چشای من فاتحه دلتو بخون ...

  • جوک و طنز نوشته های خنده دار و جدید - ایران ناز

    www.irannaz.com/jokes-and-humor-hilarious-new-entries.html

    بعد اومده نوشته: قبل زل زدن تو چشای من، فاتحه دلتو بخون!!!...

  • وبلاگ آرمــــــان - arman1992.loxblog.com

    arman1992.loxblog.com

    فاتحه دلتو بخون..... اعتماد به سقف ... ادامشو تو بخون!!!! عقده ای ...

  • جوک جدید | جوک های بیست

    jokes20.com/page/33

    بعد اومده نوشته: قبل زل زدن تو چشای من، فاتحه دلتو بخون! ...

  • شرو ورهای مغز یک مریض‎ - facebook.com

    https://www.facebook.com/pages/شرو-ورهای-مغز-یک...

    من، فاتحه دلتو بخون! . . . . . . . . . . . . . . . به همین برکت قسم.اگه اعتماد به نفس اینو، شعله پخش کن ...

  • هوراااااااااااااا .. فقط مردادی ها بیان تو.. مــــرداد

    www.98love.ir/Forum/Post/67805

    خیلی ها دلتو بشکنن و تو فقط سکوت کنی ... فاتحه دلتو بخون … همه رو دوست دارم وفادارم

  • مرداد ماهی که باشی ...

    puch.ir/category/فقط-یه/فقط-یه-مرداد-ماهی

    خیلی ها دلتو بشکنن و تو فقط سکوت کنی ... فاتحه دلتو بخون ...

  • جوک خفن خنده دار جدید - photokade.com

    photokade.com/جوک-خفن-خنده-دار-جدید

    بعد اومده نوشته: قبل زل زدن تو چشای من، فاتحه دلتو بخون..

  • طنز نوشته های کوتاه جدید و جالب (14)

    iranbanou.com/magazin/195945-طنز-نوشته-های-کوتاه...

    بعد اومده نوشته: قبل زل زدن تو چشای من، فاتحه دلتو بخون!!!...

  • ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 312
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 86
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 112
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 214
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 409
  • بازدید ماه : 4,107
  • بازدید سال : 15,713
  • بازدید کلی : 98,397