loading...
خبرها 139
admin بازدید : 78 1394/11/30 نظرات (0)
  • آدم نمی شوم من... - fun20.ir

    www.fun20.ir/fun/5100

    آدم نمی شوم من... - فان20|پست های فیسبوکی,اس ام اس,جوک,جک,جوک جدید,عاشقانه

  • من آدم از خودگذشته ای هستم چرا درک نمی شوم | مجله …

    marde-rooz.com/42669

    من تازه به همین نتیجه رسیده بودم، تجربه مضخرفی بود. کارهایی که من برای دوستان و نزدیکان ...

  • داستان های کوتاه پندآموز: قصه آدم

    www.pandamoz.com/2005/01/post51.html

    ... به تو نزدیک می شوم. حال خدای من این مرواریدها ... من هستم. آدم هراسان ... آدم نمی دانست ...

  • حوّا هم که باشی من آدم نمیشوم پس بی‌خودی جای …

    www.cloob.com/c/tuesday_stupid/122449969/%D8%AD%D9...

    حوّا هم که باشی من آدم نمیشوم پس بی‌خودی جای بووسه

  • روزی هزار بار دلت را شکسته ام/غزال - آدم نمی شوم

    ordaktaktak.blogfa.com/post-250.aspx

    روزی هزار بار دلت را شکسته ام/غزال - آدم نمی شوم - ... دل‌تنگ من مباش، من مرده‌ام... همین! *****

  • آقا من می خواهم آدم شوم - adsearch.ir

    www.adsearch.ir/show.aspx?ad=t_187121

    آقا من می‌خواهم آدم شوم! مولوی در داستان زیبایی صیدِ بزکوهی را نتیجه فوران شهوتش می‌داند.

  • هوای بارانی در بهار سبز زندگی من - آدم برفی نبودم …

    bahare-barani.blogfa.com/post-263.aspx

    هوای بارانی در بهار سبز زندگی من - آدم برفی نبودم که به پایت یک شبه آب شوممن ؛ مو به مو سفید ...

  • حسین پاکدل: آدم کسی نمی شوم، طرفدار بهنوش …

    didany.net/post/11802-حسین+پاکدل:+آدم+کسی+نمی...

    21 دسامبر 2015 حسین پاکدل: آدم کسی نمی شوم، طرفدار بهنوش طباطبایی هستم ۴۲,۹۲۷ دید در شب ویژه شب ...

  • حوا مرا ببخش،آدم نمی شوم!

    www.pesarehavva.blogfa.com

    حوا مرا ببخش،آدم نمی شوم! - ... بیشتر دنیای نت من خلاصه شد تو فیس بوک و گودر و کمتر وقت میکنم ...

  • من دارم گُم می‌شوم! - fararu.com

    https://fararu.com/fa/news/260942/من-دارم-گُم-می‌شوم

    من اينك در ميان هجوم آدم ها و دودها و ... كه دارم گُم مي شوم ... نمی تواند وجود مرا ...

  • حوّا هم که باشی من آدم نمی شوم پس بی خودی جای …

    www.hammihan.com/post/9668446

    حوّا هم که باشی من آدم نمی شوم پس بی خودی جای بوسه سیب تعارفَم نکن!

  • خبر ایرانی - آب می خورم هم چاق می شوم!

    www.newsirani.com/news/36493/آب-می-خورم-هم-چاق-شوم

    فریب شماره 4: من که کار خانه می کنم، پس چرا لاغر نمی شوم؟! کار خانه یک روند فرسایشی و اصطکاکی ...

  • چگونه آدم شویم؟! - tebyan.net

    www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=126459

    من نمی‌خوام تو رو ... مومن باید ترمز داشته باشد تقوا یعنی ترمز ، آدم نمی‌تواند گاز بده بره ...

  • دانلود و متن آهنگ عاشق نمی شوم مرتضی لطفی

    www.gavazn.com/song/39207.htm

    Toggle navigation ایران ترانه. آهنگها; ویدیو; بیشتر . متن آهنگ; خواننده ها; آلبومها

  • بهترین اشعار برای تو که نیستی

    ghambarak.blogfa.com/9111.aspx

    پنداشتی بدون تو آدم نمی شوم. بعد از تو ای خزانزده دیگر برای هر ... من قدم نه. نمی‌توانم ...

  • حوّا هم که باشی من آدم نمیشوم( رضا کاظمی)

    pichak.iran.sc/m/posts/3197

    1. حوّا هم که باشی. من آدم نمیشوم. پس بی‌خودی جای بووسه. سیب تعارفَ‌م نکن! 2. لانه‌ی موریانه ...

  • فرهاد صفریان - شعر و غزل امروز

    asru.blogfa.com/cat-19.aspx

    با نه شنيدن از تو كه من كم نمی شوم(فرهاد صفریان) ... پنداشتــی بدون تـــــو آدم نمی شوم.

  • آن آدم فاسدی که این فیلم را گرفته... / دیگر نمی

    asreghanoon.com/%da%a9%d9%88%da%86%da%a9%e2%80%8c...

    آن آدم فاسدی که این فیلم را گرفته ... / دیگر نمی خواهم نماینده شوم / من نگفتم که کاندید نمی شوم!!

  • من آدم از خودگذشته ای هستم چرا درک نمی شوم؟

    bealaveh1.ir/viber/detail/default.aspx?Id=99

    من آدم از خودگذشته ای هستم چرا درک نمی شوم؟ ترجمه ی محمد رادفر (2015) روانشناس ها مدام در مطب ...

  • آن آدم فاسدی که این فیلم را گرفته… / دیگر نمی

    www.payetakhtema.ir/03/آن-آدم-فاسدی-که-این-فیلم...

    نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: انتشار فیلم از جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی ...

  • توبه کردم و آدم نمی شوم هرگز - پشت این پنجره ها...

    genugh.persianblog.ir/post/163

    آدم نمی شوم ... من ساده ترین تفسیر از پیچ و خم عشقم با لذت حیرانی همراه غم عشقم می شد سفر ...

  • کانادا، مدینه فاضله؟! - ما آدم نمی شیم! (با تشکر از …

    kheradiran.blogfa.com/post-119.aspx

    - ما آدم نمی‌شیم، آدم نمی ... دارم، شاید داستانش را در چند جمله خلاصه کند و من از شرش خلاص شوم.

  • مــن و نبــــودنت - در مــن آدم ...

    soheyla2120.blogfa.com

    مــن و نبــــودنت - جنگ بین من و نبودنت هیچ وقت تمام نمی شود کاش وجود خارجی داشت این دشمن بی ...

  • چگونه آدم شوم؟!! - tebyan.net

    www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=226591

    چگونه آدم شوم ... و یا مطمئنه مبارزه نمی کنند، چون آن ها وسیله کمال ... من به خودم ...

  • در دلـم بـود كـه آدم شوم؛ امّا نشدم - فرشاد جمالی آلبوم ...

    yahoo-google.blogfa.com/post-97.aspx

    سیر نمی شوم ز تو ... سیر نمی شوم زتو ای مه جان فزای من جور مکن جفا مکن نیست جفا سزای من

  • ساقی قهرمان - ویکی‌گفتاورد

    https://fa.wikiquote.org/wiki/ساقی_قهرمان

    من آدم نمیشوم نه آدم نمیشوم همین رفیق شاعرمان را که دار زدند خوب که گریه کردم ...

  • پوریا پورسرخ:حتی در نقش یک سیگاری هم حاضر نمیشوم

    tabnakbato.ir/fa/news/27002/%D9%BE%D9%88%D8%B1%DB...

    من هم ازدواج می‌کنم ازدواج يك برگ از صفحات زندگي هر آدم نرمالي است كه بايد يك روز اتفاق بيفتد.

  • آدم‌ها عاشق ما نمی‌‌شوند ، آدم‌ها جذب ما می‌‌شوند.

    www.cloob.com/c/2kalamharfehesab/122917846/%D8%A2...

    آدم‌ها عاشق ما نمی‌‌شوند ، آدم‌ها جذب ما می‌‌شوند. در لحظه‌ای حساس حرف‌هایی‌ را ...

  • نمی‌خواهم پول‌دار شوم! | روزنوشت‌های بهساد

    www.behsad.com/weblog/?p=1729

    اما نمی ‌ خواهم پولدار شوم. نمی ... باشم و کارم این شود که بگویم “من یک آدم مهمم، من یک ...

  • من معتاد نمیشوم، آغاز یک اشتباه!

    www.raheman.com/news/detail/من-معتاد-نمی-شوم.../6882/view

    در مواجهه با اعتیاد، این تلقی که “من معتاد نمیشوم” یک تلقی اشتباه و خطرناک است چرا که ...

  • ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 312
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 112
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 162
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 356
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 551
  • بازدید ماه : 4,249
  • بازدید سال : 15,855
  • بازدید کلی : 98,539